Γνωριζω και εξερευνω τους μεγαλους ζωγραφους
Bιωματικα εργαστηρια για παιδια 4-8 ετων μαζι με τους κηδεμονες τους
Χειμωνας 2016

Από τι υλικά φτιάχνεται ένα μαγικό δέντρο; Μπορεί ο χρόνος να μοιάζει με λιωμένο τυρί; Τι συμβαίνει όταν μπλέκονται πολύχρωμες κουκκίδες; 
Ελάτε να ταξιδέψουμε στον κόσμο της ψυχής και της φαντασίας, δημιουργώντας τις δικές μας ιστορίες με εικόνες....

Τα παιδιά μαζί με τους κηδεμόνες τους έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά μεγάλους ζωγράφους και το έργο τους, ενώ μέσα από κοινές εικαστικές δραστηριότητες συμμετέχουν, επικοινωνούν, διασκεδάζουν και ανακαλύπτουν τον προσωπικό τους δημιουργικό κόσμο. 

Πρόγραμμα

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016: Gustav Klimt 
Τι είναι το «δέντρο της ζωής»; Από τι φτιάχνεται; Μέσα από ποικιλία χρωμάτων και υλικών θα δώσουμε πνοή στις δικές μας δημιουργίες, ζωντανεύοντας το πολύτιμο δέντρο της ζωής του Klimt.
Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016: Henri Matisse
Μπορούν τα δάχτυλά μας να μεγαλώσουν και να γίνουν λουλούδια που να φτάνουν ως τον ουρανό; Φτιάχνουμε όλοι μαζί ένα έργο από δαχτυλολούλουδα, όπως ο Matisse, με ζωγραφική και κολάζ. 
Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016: Amedeo Modigliani
Πόσα κεφάλια χωράνε σε ένα λαιμό; Μέσα από ζωγραφική και κολάζ ανακαλύπτουμε τα πρόσωπα του Modigliani με διασκεδαστικό τρόπο.
Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016: Frida Kahlo
Ποιο μυστικό μπορεί να κρύβεται μέσα στα λουλούδια; Ζωγραφίζουμε ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί έναν διαφορετικό πολύχρωμο κόσμο της Frida, όπως τον φανταζόμαστε.
Κυριακή 6 Μαρτίου 2016: Salvador Dali
Τι ώρα δείχνει ένα ρολόι που λιώνει; Σταματάμε το χρόνο κατασκευάζοντας και ζωγραφίζοντας το δικό μας δάσος από πρωτότυπα ρολόγια, όπως ο Dali.
Κυριακή 20 Μαρτίου 2016: Jackson Pollock
Πού μπορούν να μας οδηγήσουν οι γραμμές, οι κουκκίδες, τα χρώματα; Αφήνουμε τον εαυτό μας να διασκεδάσει, παίζοντας ελεύθερα με τα υλικά όπως ο Pollock.

Σχεδιασμός & Επιμέλεια:
Ομάδα «Τέχνης Δράσεις-Art Acts», 
Φωτεινή Παπασωτηρίου, Μουσειολόγος-Εκπαιδεύτρια-Σύμβουλος
Ιωάννα Ταγάρα, Εκπαιδεύτρια με ειδίκευση στην μάθηση μέσω τέχνης, Σύμβουλος
Τόπος διεξαγωγής:
Στις αίθουσες εργαστηρίων του Κεντρικού κτιρίου του Μουσείου Ηρακλειδών (Ηρακλειδών 16, Θησείο)
Σε ποιους απευθύνεται: 
Για παιδιά 4-8 ετών μαζί με τους κηδεμόνες τους 
Διάρκεια εργαστηρίου:
Έξι αυτοτελή σεμινάρια (Ιανουάριος-Μάρτιος 2016)

Κεντρικό κτίριο: Ηρακλειδών 16, 118 51 Θησείο, Αθήνα,  Τ: 210 34 61 981, F: 210 34 58 225, Ε: info@herakleidon-art.gr 
Παράρτημα: Απ. Παύλου 37, 118 51 Θησείο, Αθήνα, T: 211 012 6486, E: annex@herakleidon-art.gr

Ημερομηνίες εργαστηρίων:

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016: Gustav Klimt 
Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016: Henri Matisse
Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016: Amedeo Modigliani
Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016: Frida Kahlo
Κυριακή 6 Μαρτίου 2016: Salvador Dali
Κυριακή 20 Μαρτίου 2016: Jackson Pollock


Ώρα: 17:00-18:30
Κόστος συμμετοχής: 15 ευρώ το παιδί ανά συνάντηση, συμπεριλαμβανομένων των υλικών.
Οι συνοδοί δωρεάν (ένας συνοδός για κάθε παιδί). Έκπτωση 10% στο δεύτερο παιδί. 
Πληροφορίες-Κρατήσεις: Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00
Τ: 210 34 61 981
E: edu@herakleidon-art.gr
Στείλτε μας την αίτηση συμμετοχής σας στο εργαστήριο, κάνοντας κλίκ ΕΔΩ.

Επιβεβαίωση κράτησης θέσης γίνεται μόνο με την καταβολή του συνολικού ποσού μετρητοίς ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης στο λογαριασμό: Alpha Bank ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ – ΜΟΥΣΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΔΩΝ IBAN: GR43 0140 1070 1070 0232 0003 550. Απαιτείται το ονοματεπώνυμο του συμμετέχοντος στην «Αιτιολογία κατάθεσης».

Δείτε επίσης «MathTech»: ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 5-8 & 9 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩ
Το εκπαιδευτικό εργαστήριο «Κατασκευάζω και Ανακαλύπτω» αποτελεί μια καινοτόμο δράση, που επικεντρώνεται στην έννοια της έρευνας. Στόχος του είναι να αντιληφθούν τα παιδιά πώς λειτουργεί ο πραγματικός κόσμος και απευθύνεται σε όλες τις σχολικές βαθμίδες, από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο, καθώς έχει δομηθεί σύμφωνα με τα διαφορετικά επίπεδα ανάπτυξης των εννοιών.
Τα παιδιά δημιουργούν μηχανικά συστήματα, αρχιτεκτονικές κατασκευές και ηλεκτρικά κυκλώματα, χρησιμοποιώντας ένα ειδικά σχεδιασμένο απλό σύστημα δόμησης, κι εξερευνούν τον τρόπο λειτουργίας τους. Με αφετηρία τη διαισθητική αντίληψη των φυσικών φαινομένων, ανακαλύπτουν τους νόμους που διέπουν τη μηχανική, την ακουστική και τον ηλεκτρισμό. Παράλληλα, χρησιμοποιούν τα μαθηματικά ως εργαλείο για τη διατύπωση αυτών των νόμων  –κατανοώντας έτσι την αναγκαιότητα των μαθηματικών εννοιών– αλλά και για να αντιληφθούν πώς συγκροτείται ο θεωρητικός κόσμος της φυσικής.  Η κίνηση, η δύναμη, η ισορροπία, ο ήχος, τα κύματα, τα ηλεκτρικά κυκλώματα, οι μοχλοί, καθώς και η ενέργεια και οι διαφορετικές μορφές της, είναι μερικά από τα κύρια θέματα του εργαστηρίου.

Δείτε περισσότερα